God Troll-jul!

Postet av Troll Karateklubb Bushido den 23. Des 2020

2020 har vært et år utenom det vanlige. Også for Troll karateklubb. Januar og februar gikk som vanlig, med konkurranser for barn og ungdom og vinterleir for voksne i Guildford. Vi rakk akkurat å få med oss karate NM også. Resten av året har det vært mye av og på, både for barna, ungdommen og voksne. Vi har likevel greid å opprettholde trening for de aller fleste gjennom året, enten inne eller ute. Det har vært både samlinger og konkurranser i de periodene det har vært mulig. Vi har til og med fått til oppstart av jujitsu partier både for barn og voksne på Skullerud. Kata-jentene vår har også deltatt på e-konkurranse i høst og alle barnepartiene har hatt gradering før jul. En stor takk til alle medlemmene og alle som har stått på for å få det til!

Troll ønsker alle medlemmer en riktig god jul og så ses vi igjen i 2021!

Oppstart barnepartier på Skullerud i januar 2021:

Tirsdag 5. januar:
Mortensrud karate barneparti kl 17-18
Skullerud karate barneparti kl 18-19

Torsdag 7. januar:
Bjørndal karate barneparti kl 17-18
Skullerud jujitsu barneparti kl 18-19 (ledige plasser)

Og her er noen øyeblikk fra 2020