Forsikringer

Som medlem av Norges Kampsportforbund er Troll sine medlemmer omfattet av forbundets ulykkesforsikring.

Barn under 12 år er forsikret gjennom Norges idrettsforbund. Medlemmer over 12 år er forsikret gjennom Tryg Forsikring.

Se informasjon om forsikringene her: Medlemsforsikring - ulykke - Norges Kampsportforbund

Blir du skadet på trening eller i konkurranse må du melde dette til forsikringsselskapet hvis du skal få dekket evt behandlinger/utgifter. Det gjør du slik:

• Gå til Kampsportsforbundets sider om forsikringer (se lenke over)
  • Skroll ned til avsnittet Skademelding og klikk på lenken der. Du kommer nå til forsikringsselskapets sider.
  • Her skal du velge "Ulykke, yrkesskade og trafikkuhell"
    NB! Slik brukes skjemaet: Logg inn med bank id. Kryss av for forbundsavtale og oppgi avtalenummeret 6505854. Fyll ut personalia og hendelsesforløp etter beste evne.