Medlemskontingent sendt ut

Postet av Troll Karateklubb Bushido den 16. Des 2021

Medlemskontingent

Medlemskontingent for 2021 er nå sendt ut til alle medlemmer. Den er på kr. 100.- per medlem per år.

Alle som driver organisert idrett i regi av Norges Idrettsforbund (NIF) må være medlem av et idrettslag og betale medlemskontingent. Dette gjelder om det er trening, konkurranser, stevner, cuper osv. Medlemskontingenten fastsettes av årsmøtet. Kontingenten skal betales for hvert enkelt medlem.

Kontingent må ikke forveksles med treningsavgift.

Inntektene fra kontingenten benyttes til å dekke kostnader for hele klubben. Kontingenten danner også grunnlaget for støtte fra Norges Idrettsforbund. Dette betyr at klubben får økonomisk støtte fra Idrettsforbundet, beregnet etter antall medlemmer som har betalt medlemskontingent.

Treningsavgift

Treningsavgiften er kostnaden for å delta i en av klubbens grupper (basic karate, jujitsu, konkurransegruppe m.fl) og skal dekke kostnader den aktuelle gruppen har. Treningsavgiften er tilpasset det tilbudet man får og kan variere både på årstrinn og nivå.